Boomerang FT. Opinion: marketingmagie of modemisser? 11:30
MediaMarkt en Essent bundelen krachten voor energietransitie 10:30
Marijke Wiersma managing director Annalect Nederland 07:37
Adformatie en Boomerang FT. lanceren FT. Opinion 15:30
Antiplasticprotest bij aandeelhoudersvergadering Unilever 14:05
Dragen smartwatches, fitnesstrackers en gezondheidsapps bij aan een goede gezondheid? Adformatie vroeg het 1000 Nederlanders.
Bas Verheijen (Hema), Brenda Smith (Kruidvat), Leo Hensen (Odido), Stijn Mentrop (McDonalds), Valentijn van Santvoort (Holie) maken kans.
In deze eerste FT. Opinion legt ons kritisch Gen Z-panel het vergrootglas op Hornbach en de influencercampagne van Loavies.
Humor, mits goed toegepast, is een van de krachtigste stukken gereedschap die reclamemakers en marketeers hebben.
Met shop-in-shops van Essent in MediaMarkt-winkels, moeten consumenten geholpen worden om stappen te zetten.
Het data-, tech- en analyticslabel van Omnicom Media Group.
'Stop met plastic, of wij stoppen met Dove.'
Tegelijkertijd denkt de helft dat het gebruik van een AI-stem door Aldi weinig effect heeft op hoe het merk gezien wordt.
Dit is de 100e aflevering van de Podcast van de Week. Marvin Jacobs luisterde vele uren naar audioproducties van merken en instanties.
Hoewel de impact voelbaar is, is er nog hoop voor adverteerders.
Hoe AI-gestuurde influencers de TikTok wereld overnemen.
Volgens Meta presteert het Advantage Plus-programma goed, zeker na wat opgeloste bugs. Adverteerders bestrijden dit.
Weer dagelijks te horen na de overstap van Talpa Network naar de radiotak van DPG Media.
De reclameomzet, hogere online verkopen en clouddiensten stuwden de winst in het eerste kwartaal naar bijna 10 miljard euro.
Houston treedt als onderdeel van Brand Potential toe.
Gebaseerd op Podcast Impact Studies van Tonny Media en MeMo² a Kantar company.
Uitgeverij De Jonge Lezer neemt Tina over.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Pilotproject benadert moeilijk bereikbare groep van spelers in casino’s en speelhallen op het moment dat ze er net even voor openstaan.
Strateeg Paola Cassone kan het niet vaak genoeg benadrukken; blijf investeren in upper funnel advertising.
Het gaat financieel niet goed met de datingapp. Een vernieuwde app moet meer (betalende) gebruikers opleveren.
Het bureau is aan de slag met een campagne die 'de magie van lezen' moet overbrengen.
Van Copilot-knop en samenwerking met Axel Springer tot nieuwe Chat Ads API-partner.
De ruim 150 medewerkers met een afstand tot de arbeidsmarkt hebben de afgelopen jaren meer dan 15 miljoen kaarthouders in elkaar gezet.